GLÆDELIG JUL
Hej Bryggere.
I ønskes alle en glædelig jul, jeg håber I har lidt julebryg til overs så der er til julefrokosterne.
Der var nogle rigtig gode julebryg til vores julebrygbattle, den som vandt havde ikke noget navn, men nu har jeg døbt den, THOR’s Hammer, en formidabel øl som overgik købeøllene med længder.
Vi havde juleafslutning med Hr. Morres hjemmebagte æbleskiver, hvortil Asger havde fremtryllet en fortræffelig Gløgg og alle pakker blev fordelt, nogle fik mere med hjem end andre, det skyldes nok at den største gave sluger havde meldt afbud.
GOD JUL
Keep on Brewing
Kent Brunstedt
Formand – Herlev Håndbryggerlaug
