UØNSKEDE HUSDYR OG CONTAINER
Hej Bryggere.
Vi har en lille udfordring, specielt dem som har malt stående i klubbens lokaler.
Der er konstateret kornbiller, så det er nødvendigt at fjerne maltet fra lokalerne så vi kan få bugt med de uønskede kræ. Hurtigst muligt og senest 1-11-2025, Herfra agter vi at sprøjte med noget insektgift. fremover skal malt opbevares i plastposer uden på de normale maltsække.
Samtidigt vil jeg underrette om at vi har fået en klage fra skolebetjenten om at der er nogen som har smidt mask i de skraldebøtter som står foran hovedindgangen til skolen. DET ER FORBUDT. Da den ene er revnet.
Alt affald fra klubben skal smides i den store container, nøglen ligger på hylden over skabene med de brune låger som den har gjort i mange år.
Keep on Brewing
Kent Brunstedt
Formand – Herlev Håndbryggerlaug
