Information

UØNSKEDE HUSDYR OG CONTAINER

Hej Bryggere.

Vi har en lille udfordring, specielt dem som har malt stående i klubbens lokaler.

Der er konstateret kornbiller, så det er nødvendigt at fjerne maltet fra lokalerne så vi kan få bugt med de uønskede kræ. Hurtigst muligt og senest 1-11-2025, Herfra agter vi at sprøjte med noget insektgift. fremover skal malt opbevares i plastposer uden på de normale maltsække.

Samtidigt vil jeg underrette om at vi har fået en klage fra skolebetjenten om at der er nogen som har smidt mask i de skraldebøtter som står foran hovedindgangen til skolen. DET ER FORBUDT. Da den ene er revnet.

Alt affald fra klubben skal smides i den store container, nøglen ligger på hylden over skabene med de brune låger som den har gjort i mange år.

 

Keep on Brewing

 

Kent Brunstedt

Formand – Herlev Håndbryggerlaug