Information

JULEBRYGS BATTLE 2025

Julebryg battle løber af stablen lørdag den 15. november kl. 14.00

Så skal vi til det igen, vi skal have kåret årets bedste julebryg, helst en som I selv har produceret.Men det er også tilladt at medbringe en købe julebryg, den kan dog ikke opnå titlen som vinder af Herlev Håndbryggerlaug bedste julebryg,

Når vi så har kåret den bedste julebryg, fortsætter vi med at drikke rester og spise lidt julemad.

OBS! Det er tilladt at medbringe den bedre halvdel, men på eget ansvar.

Deltager pris minimum 2 liter juleøl.

Nissehuer og julesange kan forkommen.

Seneste tilmelding er den 12. november 2025
Meld dig til    KLIK HER

Deltagere:

  • Dennis Morre.
  • Tonny Varbæk.
  • Henrik Bach: Får vi brun sovs til frikadellerne og flæskestegen?
  • Jan Rolsted.
  • Kent Brunstedt.
  • Alex Stentoft.
  • Tommy Hasse.
  • Ebbe: Noget med Ø.
  • Keld.
  • Asger Sonne: Er der ikke noget jule øl?
  • Kim Bille.
  • Henrik Svendsen.
  • Dennis Wahl Andersen: Forventer at forlade jer klokken 16.30 da jeg har et andet arrangement.
  • Billiam Pedersen.
  • Arne Haahr: Kommer først til aftensmadstid.
  • Thor Jepsen.