Information

HERLEV FESTUGE: TAK FOR I ÅR

HERLEV FESTUGE

Hej Bryggere.

Tak for en hyggelig weekend ved Herlev Byfest.

Det var dejligt at se så mange af klubbens medlemmer aflagde besøg i vores lille oase, hvor der blev serveret smagsprøver, det var meget populært blandt publikum som alternativ til andre boders traditionelle øl.

Der er kommet flere forslag til forbedring af vores lille oase fra nogle af de klubmedlemmer, som gik rundt og lurede på andre stande, sidste år blev vi overrasket over at vi fik udleveret et plastik bord, det samme gentog sig i år, det gik en del bedre da vi havde fået fat i en tyk spånplade så øl anlæggene ikke var ved at falde på jorden, men der er stadig plads til forbedringer, de forslag indbefatter at vi skal have noget så det kommer til at ligne en rigtig bar og at vi ikke skal stå og bukke os for at skænke øl, måske vi skal synge en skålesang hver halve time,  når der ikke er musik på scenen. F.eks. Et bryggeri er noget med øller i, vi kunne også spille lidt sagte schlager øl musik. der kan organiseres en speciel ølsmagning i et telt. der kunne også sælges sodavand for at tiltrække flere børnefamilier så farmand har en undskyldning for at købe lidt smagsprøver.

Extra stort TAK til dem som afså tid til at brygge øl samt organisere fragt af øl og sætte standen op og tage ned. Uden jeres hjælp ingen Byfest med Herlev Håndbryggerlaug som bidragsyder.

Keep on Brewing

Kent Brunstedt
Formand – Herlev Håndbryggerlaug

Se billeder    KLIK HER